Green Blue Red

Маріхуана, Супрун, Мережа

PDFPrintE-mail

У Києві в суботу, 26 жовтня 2019 року, пройшов марш за легалізацію марихуани. На фотографіях з місця події видно молоді люди, і цвяхом стирчить знайоме слово «Пацієнти», яке широко вживається ГО «Мережа людей, що живуть з ВІЛ / СНІДом» та його дочірніми організаціями з тими ж засновниками, на типу комерційного підприємства Медичний центр здоров'я та РЕАБІЛІТАЦІЇ «100% життя». Це була улюблена тема скандально відомої Уляни Супрун, в.о. глави МОЗ України, яка знову виникла із закордонного небуття заради підтримки своїх поплічників - грантожерів.

Реформи «палкої революціонерки на марксистсько-ленінський кшталт» у сфері медицини Уляни Супрун варто проілюструвати трохи перефразованим в одному слові революційним куплетом початку минулого століття:

«Весь мир Семашко мы разрушим

До основанья, а затем

Мы наш, мы новый мир построим,

Кто был никем, тот станет всем».

«Високопрофесійні» труди тих, «хто був ніким, а став усім» в міністерстві часів Супрун, не маючи відповідного фаху, досвіду і освіти, українці вже відчули на собі.

Але цікаво придивитися до мети деяких «телодвижений» Супрун і «її молодої команди».

Особливо, коли вони виконувались в інтересах певної групи ну дуже зацікавлених осіб.

От, здавалося, Уляна Супрун нарешті звільнена з посади очільника МОЗ України. Вона вже не вчить тубільців – українців, як вживати ягоди, як і скільки потрібно з’їдати білка, щоб не відчувати себе сумним, і не сіє таке інше пустослів’я.

Вона , слава Богу, вже не з’являється в медійному ефірі із виснажливими порадами.

Проте, щось дуже важливе для Супрун змусило її з’явитися у мережах. І це не спалахи інфекційних хвороб, не нестача медикаментів і прострочені ліки. Зовсім ні. 5 вересня на інтернет–порталі https://tsn.ua/ukrayina була озвучена заява Супрун про те, що для легалізації медичного канабісу в Україні треба ухвалити проект постанови Кабміну, а не створювати новий законопроєкт, як про це казала нова очільниця МОЗ Зоряна Скалецька.

Чому саме канабіс і ніщо інше? Що чи хто змушує Супрун піднімати саме цю тему?

Не варто нагадувати, що у найближчі помічники і «бек-вокал», Супрун рекрутувала «активістів» із Мережі людей із ВІЛ/СНІД, Пацієнтів України, 100% життя, під керівництвом В. Курпіти, Д. Шерембея, О. Стефанішиної, та інших. І яким вона протежувала у просуванні їхніх корпоративних та особистих інтересів.

А яке вони мають відношення до цієї теми? Виявляється, дуже пряме.

Існує таке собі товариство з обмеженою відповідальністю «Медичний центр здоров’я та реабілітації «100% життя», код ЄДРПОУ 40382938, із розміром статутного капіталу у 2000 грн, і яке висмоктало із Глобального фонду по боротьбі із СНІДом, туберкульозом і малярією, а, точніше, із кишень платників податків США, на свій приватний бізнес близько 300 тис. долл. США, і де засновниками, учасниками і активними лобістами є ті ж самі особи із керівництва Мережею.

Засновники урочисто і натхненно брехали у ЗМІ, що жодна копійка не піде у приватні кишені. Не зважаючи на те, що у Статуті товариства був завчасно закладені дивіденди приватним особам (див. матеріали незалежного журналістського розслідування Ігоря Горбасенка «Медичний центр здоров’я та реабілітації «100 відсотків життя». Брехня і реальність. http://www.interhealth.org.ua).

В усіх редакціях статуту, 2017, 2018, 2019 року в розділі «Мета та предмет діяльності товариства» викладені наступні наміри:

Далі цитуємо:

«Предметом діяльності товариства є:

- Діяльність товариства, пов’язана зі зберіганням, перевезенням, пересиланням, придбанням, реалізацією, відпуском, ввезенням на територію України, вивезенням з території України, використанням, знищенням наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів…»

Тобто, маємо відвертий тиск з боку навіть уже звільненої Супрун на нове керівництво міністерства, на Кабінет Міністрів України і Верховну Раду України для банального збагачення вигодонабувачів з числа поплічників.

Закликаємо Михайла Радуцького, голову Комітету з питань здоров'я нації, медичної допомоги та медичного страхування Верховної Ради України, Олексія Гончарука, Прем’єр-Міністра України, Зоряну Скалецьку, Міністра охорони здоров’я України набратися сміливості, і підійти до питання щодо канабісу саме з державних, а не з лобістських позицій Супрун і її угрупування поплічників.

Також наполягаємо на виконанні обіцянки Президента України і очільників Офісу Президента щодо невідкладного проведення аудиту діяльності МОЗ України часів Супрун.

P.S. Для оцінки руйнівної діяльності Супрун і її «підспівувачів» в Україні варто навести ряд публікацій в США про наслідки легалізації марихуани в Колорадо:

[1] http://fullmeasure.news/news/cover-story/green-rush

[2] https://www.foxnews.com/us/legalized-marijuana-turns-colorado-resort-town-into-homeless-magnet

[3] https://www.dispatch.com/content/stories/local/2015/09/15/marijuana-legalization-report.html

[4] http://www.rmhidta.org/html/FINAL%202017%20Legalization%20of%20Marijuana%20in%20Colorado%20The%20Impact.pdf

[5] www.colorado.gov/pacific/revenue/colorado-marijuana-sales-reports

[6] https://www.colorado.gov/pacific/revenue/colorado-marijuana-tax-data

[7] https://www.cbc.ca/news/world/colorado-marijuana-black-market-1.4647198

[8] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5719106

Стислі аналітичні матеріали щодо наслідків легалізації марихуани в Колорадо дивитись нижче.

Ігор Горбасенко, голова правління Міжнародної журналістської асоціації «Здоров’я без кордонів», журналіст – розслідувач.

 

«Наслідки легалізації марихуани в Колорадо»

Минуло 5 років з того часу, як штат Колорадо легалізував марихуану в рекреаційних цілях. Мета легалізації була однозначною: викорінення чорного ринку, зниження смертності від уживання наркотиків, виділення додаткових коштів на освіту за рахунок отриманих від продажу канабісу податків.

Однак, згідно з багатьма опублікованими доповідями, легалізація призвела до зовсім інших результатів, і жодної зі встановлених цілей не було досягнуто.

Відповідно до заяв мера Колорадо та федерального управління боротьби з наркотиками чорний ринок, усупереч очікуванням, після легалізації почав лише зростати. Штат посів перше місце зі вживання марихуани серед підлітків, а шкільна система не зазнала жодних позитивних змін.

Значно збільшилась кількість злочинів, особливо крадіжок автомобілів і пограбувань. Рівень злочинності в 2016 році перевищив 11-кратний середній показник серед 30 найбільших міст США. Кількість убивств збільшилась на 10%.

Місто Дуранго за три роки стало притулком для тих, хто полюбляє траву та інші наркотики, наркозалежних жебраків, які просять марихуану, та безпритульних наркоманів. Місто стало небезпечним.

Легалізація марихуани не призвела до зниження смертності, навпаки,від уживання марихуани вона зросла на 32%.

Згідно з даними звіту, складеного в рамках програми боротьби з торгівлею наркотиками HIDTA, за роки легалізації марихуани збільшилась кількість дорожньо-транспортних пригод, пов`язаних із вживанням канабісу:

 

  • кількість ДТП під дією марихуани зросла на 127%;
  • смертність на автошляхах, пов`язана з марихуаною, зросла на 66% за 4 роки (2013-2016).

 

Штат піднявся на перше місце в країні щодо вживання марихуани серед молоді. Через три роки після легалізації кількість тих, що вживають марихуану, зросла:

 

  • школярів 6 класів —  на 144%;
  • школярів 7 класів —  на 96%;
  • учнів старшої школи —  на 19%;
  • випускників —  на 12%;
  • студентів —  на 16%;
  • серед вікової групи 26+ —  на 71%.

 

Кількість школярів віком 10-17 років, що вживають марихуану, досягла майже 35% від загальної кількості усіх тих, хто полюбляє цей наркотик. На 72% зросла кількість шпиталізацій, пов`язаних із марихуаною, на 35% — надзвичайних ситуацій. (Це дані за трирічний період без урахування останніх трьох місяців 2016 року, тому фактичні цифри, враховуючи ці три місяці, ще вищі)

З іншими даними можна ознайомитися, переглянувши джерело інформації.

Що ж відбулося з економічної точки зору?

Згідно з даними Податкового Департаменту Колорадо загальні продажі марихуани склали:

 

  • на 2014 рік - $303 млн. на рекреаційні цілі, $380 млн. –  на медичні;
  • на 2017 рік - $1.1 млрд. на рекреаційні цілі, $417 млн. – на медичні.

 

З них за 2017 рік було зібрано $247 мільйонів за всіма типами податків. На перший погляд ця сума може здатися великою, але вона складає лише 2.3% від сукупних доходів Штату, і більша частина цієї суми не надходить до бюджетного фонду Штату, а розподіляється на місцевому рівні.


Також, відповідно до вищезазначеного звіту,статистичні дані з якого підтверджуються й іншими джерелами, не менше ніж третина сукупних доходів від марихуани пов`язана зі зростанням її споживання у зв`язку з легалізацією, а не за рахунок виведення сектору з тіні. Інакше кажучи, понад третина податків із $247 мільйонів була б зібрана у будь-якому разі через інші сектори економіки, із яких відбувся відтік капіталу до сектору наркотиків.

За роки легалізації середні суспільні економічні збитки лише від шпиталізацій, пов`язаних із марихуаною, склали понад $200 млн. на рік у порівнянні зі $111 млн. на рік до легалізації. Сюди ж варто віднести додаткові збитки від пошкодження майна, страхування автомобілів, підвищеної смертності та непрямих збитків, таких як поява кримінальних організацій, безпритульних наркоманів і загальне зростання злочинності.

Виходячи з формули [час*навантаження = гроші], додаткові витрати з`явилися і у федерального управління боротьби з наркотиками — його витрати часу на справи, пов`язані з марихуаною, після легалізації не зменшились, а, навпаки, зросли в три рази, бо у Штаті почали масово з`являтися кримінальні організації, пов`язані з незаконним обігом наркотиків, і вони збільшували чорний ринок.

Марихуана обкладена трьома податками, що сукупно складає 27.9%, із яких 15% - акцизи, 10% - спеціальний податок, а 2.9% - податок Штату.

Однією із цілей легалізації були додаткові фінансові відрахування до шкільного сектору за рахунок оподаткування канабісу. Таким чином окремий пункт щодо перерахування на школи частини отриманих коштів дійсно був зазначений, але все,що зміг виділити Штат на школи — це 12.59% від спеціального податку($11млн.), що у вісім разів нижче, ніж бюджет отримав би з інших секторів без легалізації марихуани. Зате для контролю легального сектору виділено 71.85%($63млн.) додаткових коштів, яких не було до цього часу.

З середини 2017 року податок Штату на рекреаційну марихуану був відмінений на користь підвищення спеціального податку до 15%. Це певною мірою збільшить подані цифри, але аргумент щодо фінансування освіти за рахунок податкових надходжень від продажу марихуани залишається не більш, ніж жонглюванням цифрами — у бюджеті вже були гроші на школи, що значно перевищували суму, яку виділили від доходу від марихуани.

Що ми в результаті маємо?

Із $247 мільйонів:

 

  • від $80 до $120 мільйонів — перетікання податків із інших секторів через зростання споживання;
  • $63 мільйони — йдуть на контроль за легальним сектором.

 

Зафіксовано зростання злочинності, пов`язаної з наркотиками та марихуаною; кримінальні організації масово мігрують у Колорадо; збільшене навантаження, а відповідно і фінансування поліції та DEA.

Максимальна бюджетна вигода склала $100 мільйонів, що є 0.9% від загального бюджету, що дорівнює суспільним економічним збиткам лише від одних шпиталізацій. Фактична вигода з урахуванням усіх факторів у найкращому випадку в двічі нижча.

Потенційну шкоду для населення від захворювань, спричинених марихуаною, лише належить дізнатися.

Очікуючи на коментарі щодо нешкідливості марихуани згідно з  доповіддю ВООЗ:

ВООЗ виділила лише одну сполуку ,як нешкідливу, із восьми - Cannabidiol (CBD). Без інших сполук її можна отримати виключно в лабораторних умовах. Марихуана ж у тому вигляді, у якому вона масово продається, має у своєму складі переважно сполуку Tetrahydrocannabinol (THC), яка володіє явним психотропним ефектом, зокрема таким, що викликає залежність і призводить до різних видів захворювань: шизофренії, летаргії, атаксії, когнітивної дисфункції, параної, галюцинацій, уповільнення розвитку плоду під час вагітності, чоловічого безпліддя, підвищеного ризику травматизму (зокрема вказані у звіті ДТП) та іншого.

Спеціально для прихильників народної медицини:

У нашому великому суспільстві 21 століття існують сучасні і якісні аналоги ліків, які за всіма показниками краще проявляють будь-які позитивні ефекти в лікуванні, ніж психотропна трава з городу.

У наші дні в Україні прихильники та «доброзичливці» хочуть вивести вживання канабісу на рівень, за якого його вільне розповсюдження буде таким, як і продаж алкоголю. Вони це маскують під допомогу тяжко хворим людям і часто говорять про те, що алкоголь є більш небезпечним, ніж «нешкідлива травичка».

Прихильники гасел “Конопля лікує!” і “Україна. Реформи. Конопля!” посилаються на великий досвід західних держав і наводять безліч аргументів. На жаль, немає даних із азійських джерел, де за вживання не відбутися просто штрафом, а за розповсюдження - покарання аж до смертної кари, і потрібно ще довести,що виявлена доза наркотику була для особистого вживання, а не для продажу іншим людям.

Вище в статті було наведено аргументи, які реально показують,до чого призводить вільний обіг наркотику, хоча його й називають “легким”. Про це ви точно не чули з вуст пропагандистів.

Ми не хочемо,щоб у нас, в Україні, було, як у Колорадо.

Офіційний сайт Солом'янської районної в місті Києві адміністрації

Контактна інформація: sitchen@ukr.netsitchen194@gmail.com